2. Skrivnost

Kakor smo pred časom spoznali, je za uspešno kurjenje maščobe pomemben intenzivni trening - le tega sem opisal v 1. poglavju Skrivnosti izgube maščobe. Kakor intenzivni trening, pa je za uspešno izgubo maščobe pomembna tudi pravilna prehrana. Kaj so pomembne točke glede pravilne prehrane za izgubo maščobe, lahko preberete v nadaljevanju:

1. Pomemben podatek, ki se ga moramo držati je, da moramo vsak dan imeti veliko število majhnih obrokov. Zakaj je tako?

Zato, ker je naše telo en čudovit mehanizem, ki se stalno prilagaja. Če imamo veliko število majhnih obrokov, se bo telo čez čas prilagodilo tako, da bo to kar vnesemo vase, sproti tudi porabilo, saj bo "vedelo", da že čez dobri dve uri dobi novo pošiljko hrane. Se pravi sproti bo porabljalo to, kar mu bomo dali, za energijo. Če bomo pa počeli nasprotno, se pravi, imeli MALO ŠTEVILO VELIKIH OBROKOV, bomo dosegli ravno nasproten učinek kot sem ga opisal. Telo bo veliko hrane, ki jo zaužijemo spravilo v zaloge.

  • 2. Pomemben podatek, ki se ga moramo držati je, da pravilno kombiniramo jedi in jih vnašamo vase ob pravem času. Zakaj je tako?

Skoraj bi lahko rekli, da nas večina bolj ali manj že sedaj je "pravo" hrano, vendar jo narobe kombiniramo in jemo ob napačnem času. Primer tega je, da na primer zvečer jemo enostavne ogljikove hidrate, morali pa bi jih takoj po aktivnosti, sadje jemo po glavni jedi namesto na tešče zjutraj itd...S tem dosežemo, da nam nivo hormona inzulina zvečer hitro naraste in pridno "nalaga" maščobe, medtem ko spimo; sadje pa nam v želodcu po glavni jedi vre in povzroča neprijetne občutke..

  • 3. Pomemben podatek, ki se ga moramo držati je, da pojemo dovolj hrane. Zakaj je tako?

Veliko ljudi misli, da za uspešno izgubo maščobe morajo stradati. NAROBE! Pojesti je potrebno veliko, vendar pravilne hrane. S tem, ko stradamo samo učimo naše telo, to kar sem opisal v zgornji točki...torej, da bo ob prvi priliki, ko bo dobilo hrano, vse uskladiščilo v obliki maščobe..saj bo vendar "mislilo": le kdaj bom spet naslednjioč dobil kaj za pod zob! Drugo dejstvo pri stradanju pa je, da s tem, ko ne jemo, telo prvo začne razgrajevati naše mišice in celo kosti, maščobo pa nazadnje...Si torej želimo biti mlahavi, sestradani in brez energije ali z lepo postavo in polni energije?

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

  • 4. Pomemben podatek, ki se ga moramo držati je, da pojemo čim manj predelane hrane.

Danes je veliko ljudi obsedenih z mislijo, da nimajo časa jesti zdravo...Moje mnenje je, da k temu veliko pripomore dejstvo, da nas na vsakem koraku oblegajo z mastnimi desetkrat precvrtimi in nezdravimi jedmi, ki imajo v sebi kup umetnih arom, soli in vzpodbujevalcev okusa...zaradi teh se nam normalna zdrava hrana zdi neokusna in še pripravljati jo moramo..Verjemite mi, da boste čez čas spet spoznali čudovite okuse normalne hrane, samo malo se morate potruditi in si vzeti čas za pripravo. Vendar ste vi tisti, ki ste pomembni v vašem življenju in niste kanta za smeti...

  • 5. Pomemben podatek, ki se ga moramo držati je, da se zavedamo, da je hrana in način prehranjevanja ključnega pomena pri izgubi maščobe, TO NISO TABLETE IN INSTANT DIETE!!!

Ostale recepte za zdrave obroke najdete pod povezavo:

Večina ljudi, bi najraje celo leto jedla vse kar jim pride pod roko, potem pa v enem tednu s čudežnim napitkom, tableto, ali dieto izgubila vse kar je nabrala v celem življenju... če želite narediti nekaj zase, začnite na začetku...to je pri tem, da se odločite pravilno se prehranjevati, se rekreirati in ukvarjati s športom...Tudi zdrava je hrana je lahko okusna. Preberite recept za Energetsko bombo in začnite dan z zdravim obrokom.

Če boste imeli kakšna dodatna vprašanja in si želeli podrobnejše informacije glede prehrane in izgube maščobe, sem vam zmeraj na voljo in z veseljem pripravljen pomagat..za dodatno pomoč, KLIKNITE TUKAJ!

Vaš trener,

Vitja Sikošek