3. osnovni koraki za izgubo maščobe na trebuhu

Velik delež ljudi ima težave z izgubo maščobe na trebuhu.

Če ste med tistimi, ki redno trenirajo in uživajo pretežno zdravo in uravnoteženo prehrano, vas verjetno še toliko bolj spravlja ob živce maščobni obroč, ki se ga je tako težko znebiti.

Kaj lahko storite, da boste lažje pokurili to trdovratno maščobo okrog trebuha?

Eden glavnih razlogov zakaj ljudje, ki trenirajo in uživajo zdravo, uravnoteženo prehrano ne izgubljajo maščobe okrog trebuha je previsoka raven kortizola v telesu. Kortizol je stresni hormon, ki se sprošča ob stresnih situacijah in povzroča dolgoročno slabšo občutljivost celic na inzulin. Več o tem lahko preberete pod spodnjo povezavo:

http://www.vitja.si/content/dokazana-formula-za-izgubo-ma%C5%A1%C4%8Dobe-na-trebuhu

Na kratko pa so navodila kaor smo omenili v naslovu naslednja:

  • Uživajte več maščob

Najboljše orožje v boju proti visokemu kortizolu je, da v svoj jedilnik vključite več omega-3 maščobnih kislin. (te delujejo protivnetno)

Najboljši viri hrane, bogate z omega-3 maščobnimi kislinami so:

  1. divji losos
  2. bio govedina, hranjena izključno s pašnjo na travniku
  3. bio maslo
  4. bio domača jajca

Večina oreščkov, nekatera semena in avokado so prav tako bogati z omega-3 maščobnimi kislinami, vendar vsebujejo tudi velike količine omega-6 maščobnih kislin (te lahko povzročajo vnetja v telesu), tako da je smotrno uživati te izdelke v zmernih količinah.

  • Drugi morda bolj očiten vzrok, ki zvišuje raven vašega kortizola v telesu in ovira izgubo odvečne maščobe, je pomanjkanje kvalitetnega spanca.

Med spancem se vaše telo sprošča, obnavlja in porablja maščobo, zato je ključnega pomena, da svojemu telesu, zagotovite dovolj kvalitetnega spanca.
V mislih imejte, da ni vsak spanec dober spanec. 8-urni spanec med 10. zvečer in 6. uro zjutraj je bolj kvaliteten spanec, kot če bi spali od polnoči do 8. ure zjutraj. V vsakem primeru spite osem ur, vendar je kvaliteta vašega spanca, precej boljša, v kolikor se v posteljo odpravite prej. Prav tako je zelo pomembno, da je prostor v katerem spite, zatemnjen. Za optimalen spanec in popolno regeneracijo telesa, poskušajte spati v trdni temi in glejte da greste spati med 10. in 11. uro zvečer, zjutraj pa vstaneite med 6. in 7. uro zjutraj. Iz sobe pravtako odstranite vse elektronske naprave in naprave, ki oddajajo sveanje zaradi povezav z različnimi omrežji. (mobitel, ipad, itd...)

  • Če pretiravate s treningi, zmanjšajte njihovo število in izboljšajte kvaliteto samega treninga.

Poskrbite da svojemu telesu, zagotovite dovolj počitka. Prav ste prebrali, kljub temu, da je bila vaša prva misel sedaj, ali je res temu tako?. Kvalitetne vadbe pa vsekakor tudi, ne gre zanemariti. Če ste do sedaj vadili uro in pol ali več vsak dan, zmanjšajte čas in količino vadbe na pol. Kadar govorimo o fitnesu in optimalni porabi maščobe, kvaliteta vsekakor prekaša kvantiteto. In čeprav kardio vadba še zmeraj velja za sinonim, kadar govorimo o izgubi maščobe, dolgotrajna kardio vadba (daljši tek, kolesarjenje iz dneva v dan) ni tako učinkovita in lahko vaš kortizol le dodatno poviša, kar še dodatno pripomore k zadrževanju maščobe predvsem na področju trebuha, ki se je tako zelo, želite znebiti.

Zapomnite si, da vadba predstavlja stres za telo in kakršnakoli vadba raven vašega kortizola v telesu poviša.

Dodatna navodila za uravnavanje kortizola

Osnovni pristop in prvi korak, ter navodila so na posnetku, ki ga vidite pod tekstom:

L glutamine
Omega 3

Ti trije enostavni koraki, s katerimi lahko začnete že danes, vam bodo pomagali izgubiti še tisti del odvečne maščobe, ki vam je do sedaj povzročala največ preglavic. Najbolj enostavne stvari so ponavadi tudi najbolj učinkovite.


Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, sledite tej povezavi in mi pišite.

Vaš trener,

Vitja Sikošek ; PICP coach, BIOSIGNATURE practiotioner level 2