Low carb pizza

Ker sem velika ljubiteljica pice in sem v »procesu« preoblikovanja svojega telesa in spreminjanja prehranjevalnih navad, sem iskala rešitev, da bi si lahko brez slabe vesti privoščila »zdravo« pico in se vseeno držala navodil mojega osebnega trenerja – brez moke, glutena…

Za osnovo  - »testo« pice potrebujemo:

·       2 večji bučki (ali več majhnih)

·       2 jajci

·       30 dag sira, ki se dobro topi

Bučke operemo in naribamo na širše trakce in solimo. V posodi pustimo stati nekaj minut, da bučke spustijo vodo, nato jih ožmemo. K bučkam primešamo jajca in nariban sir ter začinimo po okusu (sol, poper …).

Pekač za pico obložimo s peki papirjem in enakomerno razporedimo zmes.

Pečemo v pečici na 180°C  približno 20 minut, da je sir oz. »testo« lepo rumeno zapečeno.

Na pečeno »testo« namažemo pelate, posujemo origano in naložimo:

·       pršut (lahko tudi panceto, vratovino, zašinek ali meto govedino…),

·       različno zelenjavno (gobice, papriko, paradižnik, čebulo, olive, avokado…)

·       na kocu potresemo še malo naribanega sira.

Po želji lahko dodamo tudi jajce in kislo smetano.

Pekač položimo v pečico in pečemo še približno 10 min na 180°C, da se sir rumeno zapeče.

 

Dober tek – brez slabe vesti!

  Simona Fartek