Mišotov IZZIV: 30 dni

Mišo Stevanović se je odločil, da sprejme IZZIV in z vsemi obiskovalci spletne strani podeli kaj lahko naredi iz svojega telesa v 30 dneh. V tem času bo treniral 5 krat tedensko, od tega 3 krat z utežmi bolj ali manj intenzivne treninge, ki jih bova imela skupaj, ter 2 krat tedensko tek oz. kardio na prostem sam.

Kako izgleda del Mišotovega treninga nog, si lahko ogledate TUKAJ.

Kako izgleda del Mišotovega intenzivnega treninga, si lahko ogledate TUKAJ.

Najin skupni cilj je, da vam po končanem 30 dnevnem roku predstaviva rezultat in seveda sliko BEFORE/AFTER, ki bo očitno pokazala napredek. Obiskovalce vabiva k vzpodbujanju, seveda pa tudi k budnemu spremljanju rezultatov in napredka...

Prehrana, ki jo bo imel Mišo v obdobju 30 dni, je posebej oblikovana za njega v obliki INDIVIDUALNEGA JEDILNIKA, o katerem si lahko več preberete s klikom na LINK in enako tudi njegova vadba, ki je INDIVIDUALIZIRANA za dosego najboljših možnih rezultatov v obliki INDIVIDUALNEGA TRENINGA.

Cilj je: MAKSIMALNO IZKLESATI MIŠOTOVO TELO v 30 DNEH !

Dodatki, ki sva jih vključila so:

- Instant Whey

- Thermo Fusion

Spremembo Mišovih kilogramov iz tedna v teden lahko spremljate v tabeli:

 

 

Začetek (1.5.2011)

91kg
1.teden (2.5.-8.5.) 87,6kg 

2.teden (9.5.-15.5.)

86,6kg

3.teden (16.5.-22.5.)

 85,3kg
4.teden  83kg

 

Vaš trener,

Vitja Sikošek