Palačinke prvakov

Kdo ima rad palačinke?

Verjamem, da se vsi radi posladkate z okusnimi palačinkami in predvidevam, da vas je večina pozabila na palačinke, ko ste se odločili za zdrav in »fit« način življenja, ampak z malenkost domišljije in smisla za sestavine se da speči zelo okusne palačinke, ki niso nujno le sladica, ampak so lahko prav tako zelo okusen in hranilen obrok, ne glede na to, ali je vaš trenutni plan pridobivanje mišične mase ali izguba maščobe.

Obstaja zelo veliko različnih receptov za takšno vrsto palačink, saj so sestavine lahko zelo raznolike in odvisne od ciljev oziroma potreb.
Predstavil vam bom palačinko s sestavinami, ki jih sam najpogosteje uporabim (količino sestavin prilagajam potrebam).

Primer sestavin za eno palačinko:

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali sprejeti ponudbo za 30 dnevni IZZIV, sledite tej povezavi in mi pišite.

Hranilna vrednost (zaokroženo):

  • 46g beljakovin
  • 55g ogljikovih hidratov
  • 6g maščob
  • 458 kalorij

Priprava:

  • Združite vse sestavine in mešajte tako dolgo, da se sestavine dobro premešajo in nastane gostejša zmes
  • Namažite ponev, toliko da se zmes ne bo prijemala na podlago (uporabite kar običajno uporabljate za peko; priporočam kokosovo maslo)
  • Pecite na srednji temperaturi. Ko je prva stran primerno pečena, palačinko obrnite in popecite še drugo stran (kot pri navadnih palačinkah)

Posebnost teh palačink je, da lahko sestavine prilagajate potrebam, ciljem in okusu. Če želite manj ali več beljakovin, dodajte ali zmanjšajte količino beljakovinskega praška in/ali beljakov. Nasvet: Če potrebujete več ali manj ogljikovih hidratov, dodajte ali zmanjšajte količino ovsenih kosmičev. Po želji lahko dodate še druge sestavine, kot so oreščki, drugo sadje, domači med … možnosti je veliko, sestavine in količine sestavin prilagajajte potrebam. Če je zmes pregosta, lahko dodate malenkost vode ali mleka, toliko da bo gostota zmesi primerna.

DOBER TEK!