Trening za celo telo v naravi 1

1.SERIJA

1.VAJA: swing; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in ravnim hrbtom)
2.VAJA: počep; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in ravnim hrbtom, roke iztegnjene nad glavo)
3.VAJA: poskok; 10 ponovitev (vajo izvajajte na vsaj 20cm visoki stopnici)

2.SERIJA

1.VAJA: tek; šprint naprej in nazaj vzvratno 30m
2.VAJA: skleci; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in do tal)
3.VAJA: trebušne; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi in na vrhu zadržite)

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

3.SERIJA

1.VAJA: deska ; 30 sekund (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in ravnim hrbtom)
2.VAJA: koleno-komolec ; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi in koleno diagonalno približajte komolcu)
3.VAJA: skiping ; 30 sekund (kolena dvigujte čim višje oz. do pravega kota)

Vsako serijo naredimo tako, da izvajamo eno vajo za drugo brez odmora in nato počivamo 60 sekund.
Celotno serijo ponovimo še 3-5 krat!

Ko to naredimo se preselimo na drugo serijo vaj.

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Visokointenzivni trening je namenjnen izboljšanju izkoristka kisika v telesu, izboljšanju celotne telesne vzdržljivosti in moči.
Z njim dejansko aktiviramo vse mišice v telesu in s tem zelo obremenimo celoten kardiovaskularni sistem. Srčni utrip spravimo blizu lastnega maksimuma v intervalih.

Kdor ni navajen, naj začne postopoma. Ob primerni in zdravi prehrani,USPEH ZAGOTOVLJEN!!

Vaš trener,

Vitja Sikošek