Trening za ODLIČNO postavo - ženske

Trening za ODLIČNO postavo, je namenjen vsem puncam - starim in mladim, skratka tistim, ki želijo oblikovati postavo za katero se bodo ozirali številni pogledi, pa niso navdušene nad obiskom fitnes klubov. Te vaje se lahko izvajajo doma ali v naravi, praktično kjerkoli ste, saj zanje ne potrebujete ničesar. Ob primerni prehrani in vztrajnosti, je uspeh zagotovljen!

1.VAJA: Izpadni korak; 10 ponovitev z vsako nogo (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in ravnim hrbtom) Teža je na sprednji nogi na peti. Telo spuščajte in dvigujte čim bolj navpično.

2.VAJA: skleci; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom, z boki in rameni do tal) Kot med komolci in telesom je cca 60stopinj.
3.VAJA: počepi; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in ravnim hrbtom) Kolena so čvrsta.
4.VAJA: obrat; 10 ponovitev v vsako smer (vajo izvajajte počasi, s čvrstim telesom in iztegnjenimi rokami, pogled za roko) Zelo pomembno pri tej vaji je, da imate trebušne mišice ves čas napete.
5.VAJA: trebušnjaki; 10 ponovitev (vajo izvajajte počasi in na vrhu položaj zadržite) Izdih ob pokrčenju nog. Kdor ima težave s hrbtenico vajo izvaja samo do polovice. Pomeni da se v tem primeru kolena gibljejo le od brade do kota 90 stopinj med trupom in nogami.

Vaje seveda lahko izvajajo tudi moški.

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Potek treninga:

Vaje izvajajte v navedenem vrstnem redu eno za drugo brez odmora. Začetniki naredite eno serijo in naslednjič več, bolje fizično pripravljeni pa lahko naredite do 5 serij ali več s cca. 50 sekundno pavzo. Trening traja v tem primeru približno 20 minut.

Trening je usmerjen na mišice celotnega telesa. SREDNJE ZAHTEVEN.

Preden se treninga lotite, bodite prepričani, da je vaše zdravstveno stanje brezhibno.

Vaš trener,

Vitja Sikošek