VIDEO: Kako aktivirati 12 mišic z eno vajo

Sam sem jo kar poimenoval OBRAT S SKLECOM. Je vsestranska in ena izmed mojih najljubših vaj. Če želite na preprost način aktivirati veliko število mišič je idealen izbor. Lahko jo uporabljate kot samostojno vajo, ali del treninga tudi kadar ste kje na dopustu, saj zanjo ne potrebujete niti fitnes centra, niti drage opreme.

Namen vaje:

  • vaja je namenjena predvsem krepitvi osrednjega in zgornjega dela telesa. Trebušnih in spodnjih hrbtnih mišic, ramen, rok itd...

Izvedba:

  • izvajamo jo načeloma na trdi podlagi. Pomembno je, da ob izvedbi držimo črvrsto napete mišice celega telesa, predvsem trebušne mišice in mišice na zadnjici. S tem bomo stabilizirali hrbtenico in tako dali telesu oporo, obenem pa omenjene mišice dodatno okrepili. Noge so iztegnjene in ob obračanju ostanejo ravno na tleh. Prav tako se potrudite obračanje telesa omejiti zgolj na področje od pasu naprej oz. navzgor. Boki naj bodo čim bolj čvrsti in poravnani s tlemi. Kolen ne krčimo ob obračanju in pogled sledi iztegnjeni roki.

Primer vadbe:

  • vajo izvajamo 20 sekund, nato naredimo 10 sekund odmora. To ponovimo 8X. Cel cikel torej traja natanko 4 minute.

Izvedba:

  • na priloženem posnetku in sliki.

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Ne prezrite že sestavljenih treningov in primernih jedi, ki vam bodo pomagali k boljši formi.

Vaš trener,

Vitja Sikošek