VIDEO: Močna ramena in napete prsne mišice

Če boste med tekom v naravi razmišljali kako lahko brez fitnesa popestrite in izpopolnite vašo vadbo, naredite naslednjo vajo. Vse kar potrebujete je samo, da poiščete kakšno lestev ali tobogan in že lahko pričnete.

Izvedba

Izvedba je enaka kakor pri navadnih sklecih, kar pomeni, da so roke malenkost širše od širine ramen in da ob spustu spuščate komolce nazaj ob telesu pod kotom cca 60 stopinj (kot med komolci in telesom). Spuščajte se počasi in kontrolirano. Višino stopničk prilagodite svojim zmožnostim. Telo držite čvrsto in napeto. Trebušne mišice so ves čas aktivne za stabilizacijo telesa. Dihanje je v ritmu izdih ob dvigu telesa od tal. Pred vajami si razmigajte ramenski obroč, ter naredite nekaj ponovitev navadnih sklec, da bodo sklepi in mišice pripravljene za težjo vajo.

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Ponovitve

Pričnete lahko z enostavnimi skleci in postopoma prilagajate tako višino stopničk na lestvi kakor tudi število ponovitev. Za začetek je dovolj da naredite 5 ponovitev v treh različnih stopnjah, kakor sem jaz naredil na posnetku, kasneje poskusite še z vzvratnim vrstnim redom. Pomeni: 5 ponovitev na vsaki stopnički, 3 stopničke navzgor in nato še navzdol. Za tiste, ki ste še bolje natrenirani priporočam enak vrstni red z več ponovitvami. Prijeten trening v naravi!

Vaš trener,

Vitja SIkošek