VIDEO: Poslovimo se od mlahavih rok

Vsi želimo imeti čvrste roke brez tistih neprijetnih maščobnih "zavesic", ki plapolajo same od sebe...

Vaja, ki jo vidite, je univerzalna za odpravo mlahavih rok. S pomočjo kettlebella lahko na en mah naredite vajo za sprednji del roke (biceps) in za zadnji del roke (triceps)...oboje naredite na zelo enostaven način tudi doma.

Izvedba vaje

Če začnemo z bicepsom priporočam, da v rokah čvrsto držite kettlebell in imate roke iztegnjene. Z zmernim tempom dvigujte utež in pri tem izdihujte rak skozi usta. Na vrhu za nekaj trenutkov zadržite položaj in počasi vrnite roke v začetni položaj. Za triceps utež drćimo z enakim prijemom samo, da roke iztegnemo nad glavo in kettlebell spuščamo na zatilje. Izdih je ob dvigu, torej navzgor.

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Ponovitve in teža

Priporočam, da vzamete primerno težo, ki pa naj ne bo prelahka. Za začetnike priporočam naslednje:

MOŠKI: 12-16kg; 10 ponovitev (10 za vsako vajo), 30-60 sekund odmora, 5 serij

ŽENSKE: 4-12kg; 10 ponovitev (10 za vsako vajo), 30-60 sekund odmora, 5 serij

Dodatne vaje za krepitev rok:

Vaš trener,

Vitja Sikošek