VIDEO: Vaja za seksi in napeto zadnjico 2

V nadaljevanju preberite in si oglejte 2.del iz niza priljubljenih vaj za oblikovanje seksi in čvrste zadnjice...

Je ena izvedenka počepa. Splošna in ena izmed boljših vaj, predvsem osredotočena na mišice zadnjice in stegen. Če želite na preprost način aktivirati omenjene mišice, je idealen izbor. Lahko jo uporabljate tudi kadar ste kje na dopustu ali na poti, saj zanjo ne potrebujete niti fitnes centra, niti drage opreme.

Namen vaje:


- vaja je namenjena predvsem krepitvi zadnjice in stegen.

Izvedba:


- izvajamo jo na trdi podlagi. Pomembne točke na katere morate ob izvedbi biti pozorni so naslednje:
1. stojte čvrsto na tleh, s stopali obrnjenimi naprej v smeri pogleda,
2. mišice celega telesa so čvrsto napete in dajejo oporo hrbtenici. Predvsem zadnjica in trebušne mišice,
3. teža je ves čas na petah in pri spuščanju pazimo, da s koleni ne prekoračimo navidezne linije nad prsti na nogah,
4. spustimo se tako nizko, dokler še lahko držimo ravno hrbtenico, počasi,
5. dvigujemo se lahko hitro ali počasi, pomembno je, da na koncu ponovno močno stisnemo mišice zadnjice in trebušne mišice,
6. Roke so pokrčene in pred telesom, komolci gredo ob spuščanju med kolena

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Primer vadbe:


-vajo izvajamo 20 sekund, nato naredimo 10 sekund odmora. To ponovimo 8X. Cel cikel torej traja natanko 4 minute.

Izvedba:


-na priloženem posnetku

Za vrhunsko formo, nikakor ne prezrite prve vaje za seksi in napeto zadnjico in receptov, ki vam bodo pomagali uresničiti vaše zadane cilje.

Vaš trener,

Vitja Sikošek