VIDEO: Z žogo nad celulit

Mlahava koža in celulit sta nadlogi, ki danes pestita veliko žensk. V nadaljevanju si lahko ogledate enostavne vaje na žogi, ki so namenjene prav tem področjem...

Veliko vas ima doma žogo za vadbo, vendar na njej vseeno bolj malo trenirate. Zakaj bi temu bilo tako? Spoznajmo nekaj preprostih vaj, ki vam bodo pomagale odgovoriti na to, kako delati z žogo za manj bolečin v križu, kako okrepiti zadnjico in jo oblikovati za prihajajoče poletje, ter kako doma najlažje učvrstiti zadnji del stegen, na katerem se navadno nabira nezaželjen celulit in mlahava koža?

Izvedba:

Vaje izvajamo počasi in kontrolirano.

1.vaja: na trebuhu ležimo na žogi in jo s telesom objamemo. S tem dosežemo, da se hrbtenica usloči. Za krepitev spodnjih hrbtnih mišic je potrebno krčenje le teh. krčimo jih tako, da iz začetnega položaja dvignemo telo kakor vidimo na posnetku. Ne silite hrbtenice v ekstremne položaje, ampak samo do tja kamor vam gibljivost dopušča. Roke imejte za glavo.

2.vaja: roke so na tleh ob telesu in nam dajejo oporo. Zadnjico dvignemo kolikor visoko se da visoko in jo v tem položaju zadržimo. S tem posredno krepimo mišice zadnjice. Pričnemo z vadbo za zadnji del stegen tako, da v kolenih krčimo noge in izvajamo kontroliran gib do popolnega iztega.

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Ponovitve:

Priporočam za vsako 3 serije po 15 ponovitev in nato 60 sekundna pavza.

Dodatne vaje za oblikobvanje zadnjice in stegen:

Začetniške enostavne vaje

Čvrsta stegna in zadnjica

Vaje za seksi in napeto zadnjico

Vaš trener,

Vitja Sikošek