VIDEO: Z mlinom na veter v boj proti ročkam na bokih

Windmill je odlična vaja za jačanje osrednjega dela telesa, po angleško imenovanega "core", ki je glavni predel za stabilnost, moč in vzdržljivost telesa. Zraven osrednjega dela, delajo tudi vse ostale mišice...Noge, ramena, hrbet v celoti, roke itd...
Vajo izvajajte počasi in kontrolirano, ter vsekakor na začetku preizkusite brez uteži.

Izvedba

Pri različici, ko utež držimo nad glavo se osredotočimo, da le-to ves čas opazujemo in jo spremljamo. Držimo jo navpično nad seboj in imamo iztegnjen komolec. Pričnemo s spuščanjem druge roke proti tlom, kakor vidimo na posnetku, noge so lahko v različnih položajih. Ali v širini ramen in stopala naprej, ali v smeri v katero se spuščamo. Noge so iztegnjene in prsa potisnjena navzven. Roko spuščamo ob nogi ali na sredino med nogami. Ko pridemo do najnižje točke, ki jo dosežemo, vrnemo telo v začetni položaj. To je ena ponovitev. Težo prilagodimo svojim zmožnostim.

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.


Ponovitve

Priporočam, da se prvo dobro segrejete in razmigate. Ko ste pripravljeni naredite na vsako stran z maksimalno možno težo, ki jo lahko pravilno obvladate,

  • Začetniki: 3 serije po 5 ponovitev na vsako stran
  • Srednje fizično pripravljeni: 5 serij po 5 ponovitev na vsako stran
  • Odlično fizično pripravljeni: 5 serij po 10 ponovitev na vsako stran

Vaš trener,

Vitja Sikošek